Časté otázky
Problémy s prihlásením
Skontrolujte si e-mail, pod ktorým sa prihlasujete. V prípade nesprávneho hesla si nastavte nové heslo na nasledujúcom odkaze
Doprava a stav objednávky
Sledujte svoju objednávku v zákazníckom účte v sekcii História objednávok. Zároveň, hneď ako dôjde k zmene stavu vašej objednávky (napr. prijatie platby, príprava na odoslanie, odovzdanie dopravcovi), vždy vám pošleme automatický e-mail s aktuálnymi informáciami.
Zavolajte na našu zákaznícku linku (tel. +421 948 787 282), pokúsime sa zmenu vykonať. Ak bola objednávka už odovzdaná dopravcovi, je potrebné kontaktovať priamo dopravcu so žiadosťou o zmenu doručovacej adresy.
Všetky informácie o cenách dopravy nájdete v sekcii Doprava a platba.
Platba a zľavové kódy
Kontaktujte nás čo najskôr na tel. +421 948 787 282. Ak objednávka ešte nebola odovzdaná dopravcovi, radi platbu zmeníme.
Kód zadáte v prvom kroku košíka pod zoznamom produktov v políčku Zľavový kupón alebo Voucher.
Áno, ale len elektronickou stravnou kartou.
Reklamácie a vrátenie tovaru
Reklamáciu aj vrátenie tovaru do 14 dní jednoducho vyriešite cez náš online formulár.
Ostatné otázky
Nastavte si strážneho psa pri produkte.