VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

spoločnosti CALBUCO s.r.o., IČO: 04084357, so sídlom Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2, Česká republika, pre predaj tovaru na internetovom obchode www.grizly.sk


Najdôležitejšie informácie z VOP:

  • Spôsob platby a možnosť doručenia si môžete vybrať počas objednávkového procesu.

  • Stlačením tlačidla “KÚPIŤ” s nami uzatvárate kúpnu zmluvu k danému tovaru a ste povinní nám zaplatiť kúpnu cenu.

  • Zákazník spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní. Pokiaľ budete členom Moje Grizly budete mať právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 30 dní.

  • Ochrana osobných údajov našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Informácie o tom, aké osobné údaje spracovávame, prečo a ako, nájdete v zásadách ochrany osobných údajov.


  1. KTO SME?

CALBUCO s.r.o.,

sídlo: Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha 2 

IČO: 040 84 357

DIČ: CZ04084357

DIČ SK: SK4120150331

spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu v Prahe pod sp. zn. C 242070, ktorú zastupuje Dominik Píchal, konateľ (ďalej len „obchodník“ alebo „my“)


  1. KDE NÁS NÁJDETE A AKO SA S NAMI MÔŽETE SPOJIŤ?  

Kde nás ešte nájdete: Osobne v našom Expedičnom sklade Grizly na adrese: IN PARK areál, Chválkovice 696, 779 00, Olomouc, Česká republika, v prevádzkovej dobe 7:00 - 18:00 v pracovných dňoch.

Telefón zákazníckej linky: +421 948 787 282

E-mail: info@grizly.sk 


  1. AKÉ SÚ ĎALŠIE POJMY, KTORÉ SA V NAŠICH VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH OPAKUJÚ?

e-mailová adresa    elektronickej pošty zákazníka uvedená v užívateľskom účte, v objednávke či v inom našom formulári; 

e-shop    náš internetový obchod, ktorý prevádzkujeme na webové stránke;

kúpna zmluva    záväzok obsahujúci celý rad práv a povinností - nás ako obchodníka a vás ako kupujúceho, ktorý spoločne uzatvárajú na základe vašej objednávky nášho tovaru na našich webových stránkách;

podnikateľ    fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá vyvíja sústavnú podnikateľskú činnosť - vo svojom mene, na svoj účet a za účelom dosiahnutia zisku; riadime sa zásadou, že zákazník, ktorý v objednávke uvedie svoje IČO/DIČ či firemné údaje s nami právne jedná ako podnikateľ;

spotrebiteľ    každá fyzická osoba, ktorá právne koná bez akejkoľvek súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou alebo samostatným výkonom svojho povolania; 

VOP    tieto všeobecné obchodné podmienky, tj pravidlá, ktoré zaväzujú nás aj vás pri uzatváraní kúpnej zmluvy;

webová stránka    internetová adresa www.grizly.sk

zákazník    ste to vy, kupujúci, či už ste spotrebiteľ alebo podnikať.

  1. ČO PODĽA ZÁKONA MUSÍME OZNÁMIŤ VŠETKÝM ZÁKAZNÍKOM PRED UZATVORENÍM KÚPNEJ ZMLUVY?

    1. Oprávnenie obchodníka a kontrolné orgány. Obchodník je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad pre ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 108/2024 Z. z.  o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

    2. Ilustračný charakter fotografií tovaru a služieb. Všetky fotografie na webovej stránke majú iba ilustračný charakter. 

    3. Tovar a služby, cena, náklady. 

      1. Popis nášho tovaru a služieb vrátane ich hlavných vlastností nájdete na našich webových stránkach.

      2. Ceny tovaru a služieb sú uvedené vrátane DPH, vrátane zákonom stanovených poplatkov.

      3. Neúčtujeme si žiadne dodatočné náklady na telekomunikačné prostriedky (napr. pokiaľ nám budete volať na naše telefónne číslo, zaplatíte iba Vašu bežnú sadzbu telefonického hovoru). 

    4. Možnosti platby. Spôsoby platby a možnosti dopravy, ktoré ponúkame, sú podrobnejšie opísané počas procesu objednávky. Tieto informácie nájdete na webových stránkách. Tovar Vám doručíme prostredníctvom dopravcu, ktorého si zvolíte z nami ponúkaných možností.

    5. Záväznosť objednávky. Odoslaním objednávky stlačením tlačidla na dokončenie objednávky v našom internetovom obchode zákazník vytvorí záväznú objednávku, ktorá zaväzuje zákazníka k platbe. Zákazník má možnosť pred odoslaním objednávky svoju objednávku skontrolovať a opraviť alebo zmeniť, ako je podrobnejšie popísané v časti 7 týchto VOP.

    6. Záväznosť VOP. Odoslaním objednávky zároveň potvrdzujete, že ste sa zoznámili so znením týchto VOP. 

    7. Práva zákazníka z chybného plnenia. Práva zákazníka z chybného plnenia, prípadne zo záruky, a podmienky ich uplatnenia sú popísané v časti 12 týchto VOP a v nasledujúcich.

  2. ČO MUSÍME OZNÁMIT ZÁKAZNÍKOM SPOTREBITEĽOM PRED UZATVORENÍM KÚPNEJ ZMLUVY?

    1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zákazník spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodov (pokiaľ nie je uvedené inak) v lehote 14 dní (pre členov Moje Grizly v lehote 30 dní), ktorá začína plynúť najneskôr:

      1. pri kúpnej zmluve odo dňa prevzatia tovaru; alebo

      2. pri kúpnej zmluve s dodaním vo viacerých kusoch/častiach, odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru; alebo

      3. pri kúpnej zmluve, ktorej predmetom sú pravidelné opakované dodávky tovaru, odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru; 

        s tým, že spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred časovým okamihom špecifikovaným v čl. 5.1.1 až 5.1.3 tak, že nám oznámi svoj zámer od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením, napríklad vyplnením a odoslaním formulára pre odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo nám zašlite e-mail: info@grizly.sk alebo iným spôsobom.

  1. Kedy NIE JE MOŽNÉ od kúpnej zmluvy ODSTÚPIŤ. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od nasledujúcich zmlúv: 

    1. o dodávke tovaru, ktorý bol upravený a/alebo vytvorený na prianie zákazníka alebo pre jeho osobu;

    2. o dodávke tovaru, ktorého cena závisí od výchyliek finančných trhov nezávislých na našej vôli, ku ktorým môže dôjsť počas lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy;

    3. o dodávke tovaru podliehajúceho rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nevratne zmiešaný s iným tovarom;

    4. o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z dôvodu na ochranu zdravia alebo hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť, pokiaľ zákazník porušil ich pôvodný obal;

    5. o ubytovaní, preprave tovaru, nájme dopravného prostriedku, stravovaní alebo využití voľného času, pokiaľ má byť podľa zmluvy plnené k určitému dátumu alebo v určitom období;

    6. o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmlúv o predplatnom na ich dodávanie;

    7. o poskytovaní služieb, ak boli v plnom rozsahu poskytnuté; v prípade plnenia za odplatu, iba ak začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy poučil spotrebiteľa, že poskytnutím plnenia zaniká právo odstúpiť od zmluvy

    8. na vykonanie naliehavej opravy alebo údržby na mieste určenom spotrebiteľom na jeho výslovnú žiadosť; to sa však nevzťahuje na vykonanie iných ako požadovaných opráv alebo na dodanie iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na opravu alebo údržbu;

    9. v prípade dodania digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a my sme vás pred uzavretím kúpnej zmluvy informovali, že v tomto prípade nemáte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

    10. a v ďalších prípadoch, ktoré sú uvedené v zákone.

  2. Povinnosť spotrebiteľa pri odstúpení od kúpnej zmluvy. Pokiaľ spotrebiteľ odstúpi   od kúpnej zmluvy, je povinný nám zaslať späť tovar nadobudnutý na základe kúpnej zmluvy, od ktorej odstúpil, najneskôr do 14 dní od okamihu odstúpenia od kúpnej zmluvy. Zákazník spotrebiteľ je povinný tovar zaslať späť alebo vrátiť kompletný, tj. vrátane všetkého dodaného príslušenstva, všetkej dokumentácie, čistej, nepoškodenej a pokiaľ možno vrátane pôvodného balenia, v stave a v hodnote, v ktorej ich prevzal.

  3. Zníženie hodnoty tovaru. Zákazník v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedá za zníženie hodnoty vráteného tovaru alebo späť zaslaného tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku nakladania s tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. V prípade, že nám bude vrátený poškodený či nekompletný tovar, zákazník je povinný nám uhradiť nárok na náhradu škody. Budeme vždy hodnotiť konkrétny prípad, aby sme zistili mieru poškodenia, znehodnotenia tovaru a určili jemu zodpovedajúci hodnotu nároku. V prípade zníženia hodnoty tovaru postupujeme tak, že zákazníkovi vraciame kúpnu cenu v plnej výške a až následne ho vyzývame k zaplateniu hodnoty nároku na náhradu škody. O týchto krokoch Vás budeme informovať na uvedenú elektronickú adresu (e-mailom).

  4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Najjednoduchší spôsob na odstúpenie od kúpnej zmluvy je prostredníctvom nášho online formulára. Pokiaľ zvolíte tento spôsob vrátenia tovaru, umožňujeme spätný odber pomocou nami vybraného prepravcu. Po vyplnení nášho formulára obdržíte kód na vrátenie, ktorý Vám bude zároveň zaslaný na vašu e-mailovú adresu. Nakoniec odnesiete vrátený tovar k prepravcovi podľa pokynov v e-maile. V prípade tohto spôsobu vrátenia tovaru pri odstúpení od kúpnej zmluvy sú náklady na dopravu hradené nami. Pokiaľ budete chcieť vrátiť tovar pri odstúpení od kúpnej zmluvy iným prepravcom alebo spôsobom, potom si budete hradiť dopravu na svoje náklady.

  5. Samozrejme máte vždy možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy aj iným jednoznačným vyhlásením. Môžete nám napríklad zavolať na našu zákaznícku linku, napísať e-mail alebo vyplniť formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaslať na náš email info@grizly.sk. Akonáhle odstúpite od kúpnej zmluvy, zašleme Vám potvrdenie prijatia tohto oznámenia o odstúpení od zmluvy, prípadne sa Vás opýtame na údaje potrebné na vybavenie tejto požiadavky.

  6. Vrátenie kúpnej ceny. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy v lehote na odstúpenie sme povinní spotrebiteľovi vrátiť všetky peniaze, a to rovnakou platobnou metódou, ako pri prijatí peňazí, alebo na vami zvolený účet, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Vezmite na vedomie, že sme oprávnení Vám peniaze vrátiť až vo chvíli, keď od Vás obdržíme späť vrátený tovar alebo spoľahlivo preukážete, že nám vrátený tovar bol odoslaný.

  7. Sťažnosti. Mimosúdne vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom e-mailu info@grizly.sk.

  8. Mimosúdne riešenie sporov. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi obchodníkom a zákazníkom z kúpnej zmluvy.

  9. Európske spotrebiteľské centrum SR. Európske spotrebiteľské centrum v SR, Ministerstvo hospodárstva SR, Mierová 19, 827 15 Bratislava, internetová adresa: www.esc-sr.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

  10. Recenzie. Recenzie je možné vkladať prostredníctvom webových stránok Heureka. Recenzie môže vkladať zákazník, u ktorého sme overili, že u nás tovar skutočne nakúpil. Odkaz na vloženie recenzie bude zákazníkovi zaslaný elektronicky, pokiaľ s jeho zaslaním nevyslovil nesúhlas. Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 62 zákona č. 351/2011 Z. z., o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov pre účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk.; tomu pre tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

  11. Nepravdivé alebo neúplné recenzie. Vyhradzujeme si právo nezverejniť recenzie zákazníkov, ktoré sú nepravdivé, obsahujú nevhodné výrazy alebo nesúvisia so zakúpeným tovarom

  12. Škoda spôsobená nesprávnymi alebo neúplnými informáciami. Zriekame sa akejkoľvek zodpovednosti za škody spôsobené nesprávnymi alebo neúplnými informáciami alebo radami, najmä v prípadoch, keď dosiahnutie určitého výsledku závisí od konania príjemcu rady alebo iných osôb, alebo od neovplyvniteľných skutočností či náhody.

  1. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET A ĎALŠIE PREDPOKLADY NA PRIJATIE OBJEDNÁVKY, VERNOSTNÝ PROGRAM

    1. Registrácia. Nakupovať u nás môžete aj bez registrácie. Pokiaľ sa rozhodnete registrovať, budete mať väčší prehľad o histórii svojich objednávok, stave novej objednávky atď. Registráciu zákazníka vykonáte na webovej stránke vyplnením registračného formulára. Pre vytvorenie registrácie je nevyhnutné potvrdiť, že ste sa oboznámili s obsahom týchto VOP a so zásadami ochrany osobných údajov.

    2. Povinnosť uvádzať pravdivé a správne údaje. Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je zákazník povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je zákazník pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené zákazníkom v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú obchodníkom považované za správne.

    3. Užívateľský účet. Pomocou emailu a zvoleného bezpečného hesla môžete vstupovať do svojho užívateľského rozhrania (ďalej len „užívateľský účet“), kde môžete okrem iného vykonávať aj objednávky tovaru.

    4. Zablokovanie užívateľského účtu. Zákazník je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho užívateľského účtu. Zákazník nie je oprávnený umožniť využívanie užívateľského účtu tretím osobám. Užívateľský účet môžeme zablokovať po 3 neúspešných pokusoch o prihlásenie. Robíme tak z bezpečnostného hľadiska, aby nedošlo najmä k zneužitiu vášho užívateľského účtu. Pokiaľ bude váš užívateľský účet zablokovaný, prosím kontaktujte nás na na e-maile info@grizly.sk.

    5. Možnosť zrušiť užívateľský účet pri jeho nepoužívaní. Môžeme zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď zákazník svoj užívateľský účet dlhšie ako 1 rok nevyužíva, alebo v prípade, keď zákazník poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy v znení týchto VOP.

    6. Nutná údržba. Zákazník berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebnú údržbu.

    7. Podmienky vzniku Moje Grizly. Naši registrovaní zákazníci sa môžu automaticky stať členmi v Moje Grizly v prípade, že nakúpia v celkovej hodnote objednávky viac ako 120 EUR počas obdobia 6 mesiacov. Pre udržanie členského statusu Moje Grizly potom stačí už len jedna objednávka v hodnote minimálne 40 EUR počas nasledujúcich 6 mesiacov. Pre registrovaných zákazníkov so štatútom Moje Grizly ponúkame výhody ako napr. nižšie ceny u vybraných produktov, doprava zadarmo od určitej hodnoty objednávky či darčeky k nákupu.

    8. Vernostný program Moje Grizly. Členovia nášho vernostného programu Moje Grizly, môžu čerpať výhody nášho vernostného programu a tým napr. využívať naše obratové zľavy. Pokiaľ splníte tieto podmienky nášho vernostného programu, potom sú spravidla výška zliav závislá na objeme predchádzajúceho nákupu u predávajúceho. Viac informácií o Moje Grizly nájdete na našich webových stránkach.

  2. AKO NA OBJEDNÁVKU A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY 

    1. Vytvorenie objednávky. Vkladaním tovaru do košíka, zvolením spôsobu dopravy a platby za vybraný tovar a vyplnením kontaktných a fakturačných údajov vytvára zákazník na e-shope svoju objednávku.

    2. Vlastnosti tovaru. Zákazník je povinný sa pred dokončením objednávky zoznámiť s vlastnosťami, druhom a odporúčaným spôsobom používania tovaru. Vykonaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa s týmito informáciami zoznámil a že týmto rozumie. 

    3. Kontrola objednávky. Pred dokončením objednávky je zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. 

    4. Proces odoslania objednávky. Objednávka je odoslaná kliknutím na tlačidlo pre dokončenie objednávky a proces objednávky je tým ukončený. Odoslaním objednávky potvrdzuje zákazník, že odsúhlasil tieto všeobecné obchodné podmienky a čítal naše zásady ochrany osobných údajov.

    5. Pravdivosť údajov vyplnených v objednávke. Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne. Pokiaľ bude pri spracovaní objednávky zistené, že boli použité zjavne nepravdivé alebo neúplné údaje, môžeme objednávku odmietnuť, o čom budete vyrozumení e-mailom. Zákazník môže byť zodpovedný za škodu, ktorú uvedením zámerne nepravdivých alebo nesprávnych údajov spôsobí.

    6. Dodatočné potvrdenie objednávky zákazníkom. Obchodník je oprávnený v závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať zákazníka o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad e-mailom alebo telefonicky) a ďalej je oprávnený požiadať zákazníka o upresnenie správnosti výberu množstva tovaru.

    7. Kedy dochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy? K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde okamihom stlačenia tlačidla pre dokončenie objednávky.

    8. Potvrdenie objednávky obchodníkom. Zákazník, ktorý dokončí objednávku, od nás dostane automatické potvrdenie o doručení objednávky na e-mailovú adresu. Zákazník dostane kópiu uzavretej kúpnej zmluvy, tj aktuálne znenie týchto VOP. Zákazník spotrebiteľ tiež dostane vzorový formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

    9. Povinnosti obchodníka. Uzatvorením kúpnej zmluvy sa zaväzujeme odovzdať Vám zakúpený tovar a umožniť Vám nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru.

    10. Povinnosti kupujúceho. Vy so uzatvorením kúpnej zmluvy zaväzujete tovar prevziať a uhradiť nám cenu tovaru.

    11. Komunikačné prostriedky na diaľku. Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí zákazník sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

    12. Telefonická objednávka. Pokiaľ budete objednávať tovar telefonicky, vyžiadame si od Vás e-mail, na ktorý obdržíte potvrdenie o vytvorení objednávky vrátane celkovej ceny za tovar a náklady spojené s balením a dodaním tovaru zvoleného zákazníkom, spolu s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a zásadami spracovania osobných údajov, formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy. Bez e-mailu zákazníka nebude možné objednávku dokončiť. K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde okamihom doručením potvrdenia o prijatí objednávky na Váš e-mail uvedený v objednávke.

  3. CENA TOVARU A SPÔSOBY PLATBY

    1. Cena. Všetky ceny tovaru sú uvedené v eurách (EUR) a sú uvedené vrátane DPH vo vzťahu k spotrebiteľom. Cena tovaru je platná po dobu, počas ktorej je zobrazená na webovej stránke e-shopu, to ale neznamená, že nemôžeme s niektorými našimi zákazníkmi uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

    2. Spôsob platby. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy nám môžete uhradiť: 

  1. bezhotovostným prevodom;

  2. bankovým prevodom

  3. online platobnou kartou;

  4. Click to Pay (GoPay);

  5. Apple Pay (uživatelé, kteří mají Apple zařízení); Google Pay;

  6. v hotovosti alebo platobnou kartou pri platbe na dobierku;


Spôsob platby a dodania tovaru si zákazník zvolí v priebehu objednávky.

  1. Záloha na cenu tovaru. Môžeme po zákazníkovi požadovať zálohu či inú obdobnú platbu.

  2. Náklady na dopravné. Na webových stránkach nášho e-shopu nájdete aj informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru. Výška nákladov spojených s dodaním tovaru bude záležať najmä na zvolenom dopravcovi alebo spôsoby prepravy. Cenu dopravy taktiež môže ovplyvniť váha objednaného tovaru. Cena za dopravu bude automaticky vypočítaná po vložení tovaru do košíka. Preto na zistenie ceny dopravy stačí vložiť tovar do košíka. Ak nie je uvedené výslovne inak, rozumejú sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

  3. Cena za balné a ďalšie náklady spojené s objednávkou. Spoločne s kúpnou cenou je nám zákazník povinný zaplatiť aj prípadné náklady spojené s balením a prípadný príplatok za zvolený spôsob platby. Pred záväzným dokončením objednávky bude zákazník informovaný o konečnej cene obsahujúcej aj náklady balného, prípadné ďalšie náklady a taktiež náklady dopravného.

  4. Zľavy z ceny tovaru. Prípadné zľavy z ceny tovaru nami poskytnuté zákazníkom nie je možné vzájomne kombinovať. E-shop umožňuje vloženie iba jedného zľavového kódu.

  5. Nereálna cena tovaru. V prípade zobrazenia nereálnej ceny v hodnote 0 EUR (slovom nula euro) alebo zobrazenia vysoko netrhovej ceny, kedy za netrhovú cenu je považovaná taká cena, ktorá je pod našou nákupnou cenou, si vyhradzujeme právo túto položku odstrániť z objednávky (to znamená odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo sčasti odstúpiť od kúpnej zmluvy týkajúcej sa tovaru s vysoko netrhovou cenou). Zákazník bude o tejto skutočnosti informovaný na e-mailovú adresu.

  6. Forma faktúry. Dojednávame si, že faktúry budú zaslané elektronicky, a to na e-mailovú adresu.

  7. Darčekové poukazy. Našim zákazníkom ponúkame možnosť zakúpenia darčekových poukazov v tlačenej podobe aj v elektronickej podobe v hodnote, ktorú budeme aktuálne ponúkať na e-shope. Každý poukaz má svoj jedinečný kód a bude zaslaný po uhradení kúpnej ceny na Váš e-mail. Je možné využiť vždy len celú výšku poukazu, nie ho využiť po častiach. Elektronický poukaz má platnosť 12 mesiacov od jeho zakúpenia. Tlačený poukaz má vyznačenú platnosť, ktorá bude uvedená pri danom poukaze v nákupnom košíku e-shopu (je spravidla menej ako 1 rok). Pre uplatnenie darčekového poukazu na webových stránkach je nutné vyplniť pole v sekcii "košík", kde uvediete jedinečný kód darčekového poukazu. Hodnota darčekového poukazu je odpočítaná z celkovej ceny vášho nákupu v košíku. Umožňujeme kombinovať jedinečný kód darčekového poukazu s ďalšími ponukami na e-shope (viazané na zadanie zľavového kódu počas objednávky). Falšovanie či pozmenenie poukazu nie je dovolené. Jeho falšovanie môže byť aj trestným činom. Nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, že bol už darčekový poukaz využitý.

  1. VŠETKO, ČO BY STE MALI VEDIEŤ O DODANÍ TOVARU

    1. Okamih dodania tovaru. Pokiaľ je pri tovare uvedené, že je skladom, potom spravidla expedujeme tovar s dodacou lehotou 3 pracovných dní od prijatia objednávky, alebo inej doby, pokiaľ je pri tovare uvedená. Pričom sa zaväzujeme tovar dodať maximálne do 30 dní od okamihu uzavretia kúpnej zmluvy. Táto dodacia lehota sa nevzťahuje na tovar, ktorý bude na žiadosť zákazníka upravený (v týchto prípadoch bude dodacia lehota vždy individuálne dohodnutá). Nevzťahuje sa ani na tovar, ktorý je skladom u dodávateľa (obvykle dodávame do 14 dní) alebo iba vo výrobe (vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že dodacia lehota bude v priebehu niekoľkých mesiacov - v takom prípade s vami vždy budeme rokovať individuálne a ponúkneme vám prípadnú výmenu za obdobný tovar, zrušenie objednávky a vrátenie peňazí). Niekedy sa nám môže stať, že tovar označený „skladom“ sa vypredá v krátkom časovom okamihu. Pokiaľ by nastala situácia, že bude tovar vyčerpaný a nebudeme schopní dodať Vami objednaný tovar v stanovenej dobe, potom vás budeme kontaktovať, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. V prípade, že je pri tovare uvedené, že je „Na objednávku”, dobu doručenia s Vami dojednáme individuálne, pretože jeho dodanie závisí od možností nášho subdodávateľa. Cez uvedenú dobu dodania sa snažíme pripraviť a doručiť objednávku k zákazníkovi vždy čo najskôr.

    2. Prevzatie tovaru. Pri preprave tovaru zákazníkovi spotrebiteľovi je nami tovar odovzdaný v okamihu, keď dopravca odovzdá tovar zákazníkovi na mieste odovzdania (spravidla prvé dvere/vrata/brána v mieste dodania určené zákazníkom). Práve okamihom prevzatia tovaru zákazníkom prechádza na zákazníka nebezpečenstvo škody a náhodného zhoršenia kvality zakúpeného tovaru. V prípade osobného odberu tovaru zákazníkom sa tovar považuje za dodaný v okamihu prevzatia zákazníkom alebo inou osobou určenou zákazníkom.

    3. Náklady na zvláštny spôsob prepravy. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky zákazníka, nesie zákazník riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

    4. Opakované doručenie a náklady s tým spojené. V prípade, že je z dôvodov na strane zákazníka nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bol určený v objednávke, je zákazník povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia. Ak si kupujúci už raz neprevezme tovar doručovaný na dobierku, potom je obchodník oprávnený pri opakovanom doručení tovaru na žiadosť kupujúceho požadovať náhradu nákladov s opakovaným doručovaním. Súčasne je obchodník oprávnený pri ďalšej objednávke kupujúceho žiadať od kupujúceho platbu vopred z dôvodu ochrany svojich záujmov a predchádzania vzniku škody.

    5. Škoda, ktorá môže vzniknúť obchodníkovi neprevzatím tovaru. Ak neprevezme zákazník spotrebiteľ tovar pri jeho dodaní dopravcom, tovar je následne vrátený predávajúcemu a súčasne zákazník spotrebiteľ od kúpnej zmluvy neodstúpi v lehote 14 (pre členov Moje Grizly v lehote 30 dní) dní od márneho doručenia tovaru, je predávajúci oprávnený požadovať po zákazníkovi náklady účtované dopravcom na dodanie tovaru späť predávajúcemu. Tento náklad predstavuje pre predávajúceho škodu, ktorá vznikla porušením zákonných povinností zákazníka. Predávajúci je súčasne oprávnený účtovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 8 EUR (slovom: osem eur) a ďalej je predávajúci oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.

    6. Neprevzatie tovaru vo vzťahu k podnikateľovi. Ak neprevezme zákazník podnikateľ tovar pri jeho dodaní prepravcom, tovar je následne vrátený nám ako predávajúcemu, sme oprávnení požadovať po zákazníkovi podnikateľovi náklady účtované prepravcom na dodanie tovaru späť na našu adresu. Tento náklad predstavuje pre predávajúceho škodu, ktorá vznikla porušením zákonných povinností zákazníka podnikateľa. Predávajúci je súčasne oprávnený účtovať poplatok za uskladnenie tovaru vo výške 8 EUR (slovom: osem eur) a ďalej je oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť.

    7. Možnosť započítania nárokov. Nárok na úhradu nákladov za uskladnenie tovaru a nárok na náhradu škody porušením zákonných povinností zákazníka podľa tejto časti VOP sme oprávnení v súlade s platnou právnou úpravou jednostranne započítať proti nároku zákazníka na vrátenie kúpnej ceny.

    8. Povinnosť zákazníka pri prevzatí tovaru. Zákazník je povinný tovar pri jeho prevzatí skontrolovať a presvedčiť sa o jeho vlastnostiach (najmä či zákazník obdržal správny druh tovaru, či má tovar dohodnutú akosť, či tovar vo svojom balení obsahuje všetko, čo podľa návodu obsahovať má). V prípade viditeľného poškodenia zásielky dopravcom je zákazník povinný takú zásielku neprevziať od dopravcu vôbec. Nenesieme zodpovednosť za škody spôsobené dopravcom, prípadne neskorým doručením tovaru, nech bolo oneskorenie spôsobené z akéhokoľvek dôvodu.

  2. VÝHRADA VLASTNÍCTVA

    1. Úplné zaplatenie kúpnej ceny. Vyhradzujeme si u zákazníkov výhradu vlastníctva k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny podľa príslušnej kúpnej zmluvy. To znamená, že pokiaľ neuhradíte kúpnu cenu, nestanete sa vlastníkom daného tovaru.

    2. Výhrada voči zákazníkom podnikateľom. Pre zákazníkov podnikateľov si vyhradzujeme vlastníctvo k tovaru, pokiaľ nie sú uhradené všetky pohľadávky, ktoré voči Vám máme. Zákazník je povinný nakladať s tovarom s výhradou vlastníctva s riadnou starostlivosťou a poistiť ich na svoje náklady dostatočne, pre prípad poškodenia na hodnotu nového tovaru.

  3. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

    1. Právo spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Právo zákazníka spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa riadi podľa ustanovení uvedených v časti 5 týchto VOP.

    2. Právo podnikateľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zákazníci podnikatelia majú právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktoré im umožňujú príslušné právne predpisy. Zákazník podnikateľ nemá právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní (ani v prípade zákazníka podnikateľa ako člena Moje Grizly), toto právo prislúcha iba spotrebiteľovi. Pokiaľ nám zákazník podnikateľ vráti tovar a ak sa nejedná o vytknutie vád podľa Občianskeho zákonníka, upozorňujeme ho, že mu môžeme vyúčtovať náklady za skladovanie tohto tovaru podľa bodu 9.6 a 9.7 týchto VOP a zároveň vyzveme zákazníka podnikateľa k spätnému odberu tohto tovaru.

    3. Pokiaľ zákazník neuhradí kúpnu cenu. Sme oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy najmä v prípade, keď zákazník neuhradil riadne a včas kúpnu cenu.

    4. Postup pri vypredaní zásob. Sme oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob tovaru, alebo z dôvodu nedostupnosti objednaného tovaru. Ďalej môžeme od kúpnej zmluvy odstúpiť najmä v prípade, keď zákazník neuhradil riadne a včas kúpnu cenu alebo odmietol prevziať tovar.

    5. Darček. Ak je spoločne s tovarom poskytnutý zákazníkovi darček, je darovacia zmluva medzi nami a zákazníkom uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy zákazníkom, stráca darovacia zmluva ohľadom takého darčeka účinnosť a zákazník je nám povinný vrátiť aj poskytnutý darček.

  4. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

    1. Odkaz na zákon. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.

    2. Odkaz na reklamačný poriadok. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace s našou zodpovednosťou za vady tovaru je upravené v našom reklamačnom poriadku.

  5. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

    1. Zásady ochrany osobných údajov. Ochrana osobných údajov našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Pravidlá pre nakladanie s osobnými údajmi a pravidlá pre zasielanie obchodných oznámení sú upravené v našich zásadách ochrany osobných údajov.

    2. Obchodné oznámenie. Zasielame zákazníkom obchodné oznámenia s ponukou súvisiacich služieb, a to na e-mail zákazníka (obchodné oznámenie pre zákazníkov). E-mailová adresa je osobným údajom a je spracúvaná v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov ao voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) za účelom zasielania obchodných oznámení na základe nášho oprávneného záujmu propagovať naše obdobné výrobky a služby. Zákazník sa môže z odberu obchodných oznámení kedykoľvek odhlásiť.

    3. Cookies. Používame tzv. súbory cookies, ktoré môžu byť ukladané na koncovom zariadení (buď na základe súhlasu, alebo na ochranu našich oprávnených záujmov). Preferencie si môže zákazník nastaviť priamo na našich webových stránkach, kde nájde informácie o používaní súborov cookies.

  6. VYŠŠIA MOC

    1. Čo je vyššia moc. Za vyššiu moc sa na účely týchto VOP považuje každá udalosť nezávislá na vôli predávajúceho, ktorá bráni v splnení jeho povinností a ktorú nebolo možné predvídať alebo jej následky odvrátiť či prekonať. Za vyššiu moc sa považuje najmä prírodná katastrofa, požiar, výbuch, záplavy, zemetrasenia, teroristický útok, vojna, štrajk alebo iné udalosti, ktoré sú mimo kontroly zmluvných strán.

    2. Vylúčenie zodpovednosti obchodníka. Po dobu trvania vyššej moci obchodník nezodpovedá za neplnenie svojich povinností z kúpnej zmluvy, poťažmo týchto VOP.

  7. ČO BY STE MALI VEDIEŤ NA ZÁVER

    1. Akým právom sa náš právny vzťah riadi? Právny vzťah medzi nami sa bude riadiť právnym poriadkom Českej republiky. To platí aj v prípade existencie tzv. medzinárodného prvku. Sme si však vedomý, že zákazník spotrebiteľ nemôže byť touto voľbou zbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku krajiny, kde má obvyklé bydlisko.

    2. Záväzok rešpektovať práva spotrebiteľov. V prípade neúmyselného rozporu ustanovení týchto VOP so zákonnými predpismi na ochranu spotrebiteľa majú prednosť tieto ustanovenia a obchodník sa zaväzuje ich takto dodržiavať.

    3. Neplatné alebo neúčinné ustanovenie VOP. Ak je niektoré ustanovenie VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

    4. Medzinárodný prvok. V prípade existencie medzinárodného prvku si dojednávame, že sa právny vzťah medzi nami bude riadiť právnym poriadkom Českej republiky. Touto voľbou práva v súlade s článkom 3 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, zo 17. júna 2008, o rozhodnom práve pre zmluvné záväzkové vzťahy (ďalej len „Rím I”) však nesmie byť užívateľ spotrebiteľ touto voľbou pozbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku krajiny jeho obvyklého bydliska podľa článku 6 ods. 2 Rím I.

    5. Vylúčenie Viedenského dohovoru. Zmluvné strany sa dohodli, že výslovne vylučujú použitie Dohovoru OSN o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru (United Nations Convention on Contracts for International Sale of Goods, alebo aj Viedenský dohovor), a to v súlade s článkom 6 tohto dohovoru.

    6. Spory a príslušnosť. Zmluvné strany si ďalej dojednávajú, že na riešenie prípadných sporov z kúpnej zmluvy, kde je prítomný medzinárodný prvok, budú vždy miestne príslušné súdy Českej republiky pre obvod Praha. Zmluvným jazykom je český jazyk. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľov podľa osobitných právnych predpisov

    7. Archivovanie kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva v znení VOP je nami archivovaná v elektronickej podobe a nie je prístupná tretím stranám.

    8. Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP je formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

    9. Pokiaľ si dojednáme odlišné podmienky uzavretia kúpnej zmluvy. Ustanovenia VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Ustanovenia odchylné od VOP je možné dojednať v kúpnej zmluve. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami VOP.

    10. Nevyhnutnosť prijatia VOP pre uzavretie kúpnej zmluvy. Prijatie týchto VOP je dobrovoľné, ale je nevyhnutné na vytvorenie užívateľského účtu alebo objednávky zákazníkom. 

    11. Platnosť VOP. Tieto VOP sú platné od 12. 9. 2024 a ruší platnosť predchádzajúcich obchodných podmienok.