Ako na reklamáciu

Dorazila Vám zásielka poškodená?

Aj keď  sa snažíme všetky zásielky správne baliť, používáť výplne a investovať do nákupu nových krabíc a obalového materiálu, tu a tam se môže stať, že je zásielka poškodená a nedorazí v poriadku.


Reklamácia zásielky u Slovenskej Pošty

Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, povedzte to priamo doručovatelovi a zapíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie. Zásielka nám bude ihneď vrátená a zaslána nová.

Pokiaľ zistíte, že je obsah zásielky poškodený až po jeho prevzatí a rozbalení, informujte nás ako odosielateľ. Uveďte číslo objednávky nejlepšie i číslo balíku, ktoré nájdete v info mailu od pošty alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí. Zásielku nevyhadzujte!

Zásielku musíte priniesť na najbližšiu poštu a to nejlepšie v ten deň, kde bude spísaný zápis o škode a zaslaná nám zpäť. Bohužiaľ reklamáciu nemôžeme riešiť za Vás. V tom je rozdiel oproti PPL.

  • Kontakt: info@grizly.sk
  • Telefónny kontakt:  0948 787 282 - abyste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznícku linku.

Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah ako celok
  • krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane etikiet
  • výplne a obalový materiál

Reklamácie zásielky u DHL

Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, zdelťe to priamo vodičovi a spíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie.

Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, kontaktujte DHL. Uveďte číslo objednávky a najlepšie číslo balíku, které nájdete v info mailu od DHL alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí.

Dôležité: reklamáciu je potreba podať ihneď po jej prevzatí. My následne podávame reklamáciu na DHL, ktorá vyžaduje jej prijatie do dvoch dní od prevzatia. V prípade, že reklamáciu oznámite tretí deň od prevzatia, nebude takáto reklamácia uznaná.

  • Kontakt na DHL: reklamace.depo09ppl.cz
  • Kontakt na nás: info@grizly.sk - do pola predmet uveďte: REKLAMÁCIA DHL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
  • Telefónny kontakt:  0948 787 282
  • - abyste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznicku linku.

Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah ako celok
  • krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane štítku od prepravcu
  • výplne a obalový materiál

Prosím neotálajte s reklamáciou, pokiaľ to bude možné, radi Vám vyhovieme, vrátíme čiastku alebo pošleme nový tovar a následne zahájime reklamačné riadenie s DHL.

Po nahlásení reklamácie nevyhadzujte zásielku a počkajte na jej prevzetie DHL,ktorá nám ju doručí späť alebo zlikviduje.

Obdržali ste nesprávne zaslaný tovar?

V prípade, že ste obdržali nesprávny tovar kontaktujte nás na e-maili: info@grizly.sk. Napíšte nám číslo objednávky a popíšte vzniknutú chybu.Používáme kontrolu hmotnosti a kamerový záznam pri balení objednávky. Všetko zkontrolujeme a vyriešime čo najrýchlejšie.