Dorazila Vám zásielka poškodená?
Aj keď sa snažíme všetky zásielky správne baliť, používáť výplne a investovať do nákupu nových krabíc a obalového materiálu, tu a tam se môže stať, že je zásielka poškodená a nedorazí v poriadku.
Reklamácia zásielky u Slovenskej Pošty
Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, povedzte to priamo doručovatelovi a zapíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie. Zásielka nám bude ihneď vrátená a zaslána nová.
Pokiaľ zistíte, že je obsah zásielky poškodený až po jeho prevzatí a rozbalení, informujte nás ako odosielateľ. Uveďte číslo objednávky nejlepšie i číslo balíku, ktoré nájdete v info mailu od pošty alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí. Zásielku nevyhadzujte!
Zásielku musíte priniesť na najbližšiu poštu a to nejlepšie v ten deň, kde bude spísaný zápis o škode a zaslaná nám zpäť. Bohužiaľ reklamáciu nemôžeme riešiť za Vás. V tom je rozdiel oproti PPL.
- Kontakt: info@grizly.sk
- Telefónny kontakt: 0948 787 282 - abyste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznícku linku.
Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:
- obsah z blízka - produkty
- obsah ako celok
- krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane etikiet
- výplne a obalový materiál
Reklamácie zásielky u DHL
Pri prevzatí zkontrolujte neporušenosť obalu. Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad. Pokiaľ je obal poškodený, zdelťe to priamo vodičovi a spíšte zápis o škode. Najjednoduchšie riešenie reklamácie.
Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, kontaktujte DHL. Uveďte číslo objednávky a najlepšie číslo balíku, které nájdete v info mailu od DHL alebo priamo na štítku prepravcu na krabici. Ďalej uveďte zoznam poškodených vecí.
Dôležité: reklamáciu je potreba podať ihneď po jej prevzatí. My následne podávame reklamáciu na DHL, ktorá vyžaduje jej prijatie do dvoch dní od prevzatia. V prípade, že reklamáciu oznámite tretí deň od prevzatia, nebude takáto reklamácia uznaná.
- Kontakt na DHL: reklamace.depo09ppl.cz
- Kontakt na nás: info@grizly.sk - do pola predmet uveďte: REKLAMÁCIA DHL + ČÍSLO OBJEDNÁVKY.
- Telefónny kontakt: 0948 787 282
- - abyste mali istotu, že sme reklamáciu prijali, volajte zákaznicku linku.
Veľmi dôležité je zásielku správne nafotiť. Vyfoťte:
- obsah z blízka - produkty
- obsah ako celok
- krabicu v ktorej zásielka dorazila vrátane štítku od prepravcu
- výplne a obalový materiál
Prosím neotálajte s reklamáciou, pokiaľ to bude možné, radi Vám vyhovieme, vrátíme čiastku alebo pošleme nový tovar a následne zahájime reklamačné riadenie s DHL.
Po nahlásení reklamácie nevyhadzujte zásielku a počkajte na jej prevzetie DHL,ktorá nám ju doručí späť alebo zlikviduje.
Obdržali ste nesprávne zaslaný tovar?
V prípade, že ste obdržali nesprávny tovar kontaktujte nás na e-maili: info@grizly.sk. Napíšte nám číslo objednávky a popíšte vzniknutú chybu.Používáme kontrolu hmotnosti a kamerový záznam pri balení objednávky. Všetko zkontrolujeme a vyriešime čo najrýchlejšie.