Príbeh Grizly

Pekný deň,

volám sa Dominik Píchal a som zakladateľom a spolumajiteľom firmy GRIZLY. Rád by som vám napísal pár riadkov o mojom podnikateľskom príbehu.

Na začiatok niečo málo o vzniku:

Grizly je tu s vami už od roku 2014 a za tú dobu sme spolu ušli poriadny kus cesty. Koncom roku 2021 sme rozšírili naše výrobné a expedičné priestory o ďalších 3750 m². Každý deň vám expedujeme zhruba 2000 zásielok, čo zodpovedá približne 30 000 kg zdravých potravín. Poďme sa spoločne pozrieť, ako sme sa k týmto neuveriteľným číslam dostali.

Všetko začalo v 21 rokoch na štúdiách Vysokej školy ekonomickej, kde som dostal chuť začať s vlastným podnikaním. Videl som to u otca, ktorý v tom čase podnikal s predajom oblečenia a prišlo mi to zaujímavé. V roku 2014 sa ma spýtal, či neviem ako naložiť s e-shopom, ktorý vôbec nefungoval. Keďže som sa v tom čase veľa venoval cvičeniu, napadlo mi predávať športovú výživu. Oblečenie som teda z nefunkčného e-shopu zmazal a nahradil doplnkami stravy pre športovcov. Tie sme skladovali v otcovej kamennej predajni s oblečením a netrpezlivo vyčkávali, až si ich niekto na novom e-shope, pomenovanom po silnom a dravom medveďovi Grizly, objedná. Pol roka sa nič nedialo a prichádzajúce objednávky boli v rádoch jednotiek.
 
Zásadný zlom pre Grizly nastal, keď som objavil marketing :-) Zákazníci naše produkty konečne videli a nakupovali. V roku 2016 sme celkom náhodou objednali pár vriec s kešu orieškami a pretože sme boli leniví presypávať veľké vrecia do malých balíčkov po niekoľkých málo gramoch, začal som na kilových baleniach. Na moje prekvapenie bol o tieto balenia nebývalý záujem a zákazníci ich takmer hneď vykúpili. V tom čase sa veľa z vás začínalo zaujímať o alternatívne stravovacie návyky a práve oriešky sa hodia do všetkých možných diét od paleo po vegánsku stravu. Už vtedy som ale vedel, že oriešky nechcem len presypávať, ale chcem vyrábať vlastné výrobky pod značkou Grizly. V tom ma ale limotoval priestor. Dlhú dobu som totiž podnikal zo svojej izby, ktorú som prerobil na sklad. Z domu rodičov v malej dedine pri Olomouci sme denne posielali toľko zásielok, že keď sa u nás v zástavbe musel otáčať veľký kamión, bolo nám jasné, že si musíme nájsť iné priestory.

Zo začiatku podnikania som bol majiteľom, riaditeľom, skladníkom aj sekretárkou zároveň. Do Grizly som vždy venoval veľa energie a z „one man show“ sa stala firma so 130 zamestnancami. Teraz sa starám hlavne o to, aby firma fungovala a mala tých najlepších zamestnancov, ktorí sa spoločne so mnou budú starať o to, aby sme mali tých najspokojnejších zákazníkov.
 
A čo bude ďalej?
 
Grizly už dodáva oriešky aj na Slovensko a do Poľska a práve pracujeme na otvorení maďarského trhu.
Zároveň vám prezradím aj jeden, zatiaľ tajný, projekt s bezobalovým predajom, ktorý chystáme na spustenie v tomto roku, pretože aj mňa samotného trápia zbytočné obaly na jedno použitie alebo prepravné kartónové krabice, ktoré sa väčšinou vyhodia.

Grizly sa aj naďalej bude držať svojich základných hodnôt medzi ktoré patria veľmi kvalitné produkty, starostlivosť o zákazníka a pohodový nákup na e-shope. To vám sľubujem a pokiaľ máte čokoľvek s čím by ste sa na mňa chceli obrátiť, tak mi napíšte na e-mail dominik@grizly.cz alebo ma nájdete na Linkedin.

A nakoniec sa s vami podelím o môj malý podnikateľský sen. Prestížny magazín Forbes ma zaradil do rubriky 30 pod 30, ktorá každoročne vyberá 30 mladých úspešných ľudí a pár riadkov si môžete prečítať aj tam alebo na webe tu. Veľmi ma teší, že energia venovaná do Grizly sa mi tak pekne vracia.

Veľmi vám ďakujem za pozornosť a prajem pohodové dni.

Dominik Píchal

Načítanie produktov
© 2014–2024 GRIZLY.cz - všetky práva vyhradené | Zásady cookies
Vytvorilo

Som tu nový/á

S PREMIUM získate:

Ikonka visačky

Výhodnejšie ceny

U vybraných TOP produktov

Ikonka náklaďáku

Doprava zadarmo

Už od 39 €

Ikonka dárku

VIP výhody

Garancia 100% spokojnosti

Chcem sa stáť Premium
Oslovenie

Vaše osobní údaje zpracováváme s cílem přizpůsobit naše poskytované služby Vašim individuálním potřebám. Využíváme primárně elektronické marketingové kanály, kde data analyzujeme a vyhodnocujeme relevantní výsledky. Údaje předáváme k analýze i třetím stranám ( např.: IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Jedná se o marketingové a analytické agentury. Osobní údaje můžeme zpracovávat po dobu 36 měsíců od jejich udělení. Souhlas je dobrovolný a máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, stejně tak i kontrolu těchto údajů naší společností.

z Kliknutím na "Vytvoriť účet" súhlasíte s Obchodnými podmienkami a se Spracovaním osobných údajov.
Chránené službou reCaptcha od Google | Ochrana súkromia | Zmluvné podmienky