Časté otázky

Potrebujete niečo vedieť? Pripravili sme si pre vás odpovede na často kladené otázky.

Čakám na doručenie objednávky. Ako overím, kde sa práve nachádza?
Aktuálny stav objednávky zistíte vo svojom zákazníckom účte v sekcii História objednávok . Pokiaľ nemáte v e-shope registráciu, stačí zavolať na našu zákaznícku linku (tel. 725 473 077). V prípade, že zásielka už bola odovzdaná dopravcovi, ju môžete sledovať priamo v jeho aplikácii.

Neprišiel mi zľavový kód na e-mail. Čo mám urobiť?
Najskôr si prosím overte, či e-mail s kódom nespadol do spamu. Pokiaľ máte v e-shope registráciu, skontrolujte, či máte správne zadanú e-mailovú adresu vo svojom účte. Ak problém pretrváva, ozvite sa nám na zákaznícku linku na tel. 725 473 077 a my situáciu vyriešime.

Ako zmením spôsob platby alebo dopravy po odoslaní objednávky?
Čo najskôr sa prosím obráťte na našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077. Pokiaľ objednávka ešte nebola odovzdaná dopravcovi, spôsob platby/dopravy vám radi zmeníme.

Zadal som chybný VS pri platbe prevodom. Čo s tým?
Pri chybnom zadaní variabilného symbolu sa nám ozvite na tel. 725 473 077 našej zákazníckej linky a spoločne problém vyriešime. Môžete sa tiež obrátiť priamo na svoju banku.

Ako skontrolujem, že ste prijali moju objednávku? Neprišiel mi žiadny e-mail s potvrdením.
Najskôr si skontrolujte, či vám e-mail nespadol do spamu a že máte vo svojom účte uloženú správnu e-mailovú adresu. Tiež si môžete overiť v sekcii Moje nákupy – História objednávok , či bola objednávka prijatá a aký je jej stav. Prípadne sa nám ozvite na našu zákaznícku linku (tel. 725 473 077) a my všetko preveríme.

Potrebujem tovar reklamovať/vrátiť. Ako na to?
Reklamáciou aj vrátením tovaru (do 14 dní) vás krok za krokom prevedie tento jednoduchý formulár.

Ako vytvoriť registráciu na Grizle?
Na stránke www.grizly.sk v hornom pravom rohu kliknite na Prihlásenie/Registrácia . Vyplňte svoje meno, e-mailovú adresu a heslo. Pokiaľ máte s registráciou problém, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 a my vám radi pomôžeme. Môžete nám tiež napísať na e-mail info@grizly.sk

Ako sa prihlásiť?
Na stránke www.grizly.sk v hornom pravom rohu kliknite na Prihlásenie/Registrácia . Vyplňte svoju e-mailovú adresu a heslo. Pokiaľ máte s prihlásením problém, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 a my vám radi pomôžeme. Môžete nám tiež napísať na e-mail info@grizly.sk

Nejde mi odoslať objednávka. Čo mám urobiť?
Najvhodnejší prehliadač na vytvorenie objednávky je Google Chrome. Pokiaľ objednávka nereaguje na odoslanie, skúste stránku znovu načítať alebo vymazať cookies. Ak problémy pretrvávajú, zavolajte na našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 a my s vami objednávku radi vytvoríme po telefóne.

Nejde mi zaplatiť objednávka. Čo s tým?
Nejde vám zaplatiť kartou, prípadne nereaguje tlačítko Zaplatiť objednávku ? Spôsob platby je možné zmeniť v okne Potvrdenie objednávky , ktoré vám zostalo otvorené po odoslaní objednávky, na platbu prevodom. Pokiaľ chcete platiť dobierkou, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077, alebo na e-maile info@grizly.sk a my vám radi platbu zmeníme.

Ako nahlásiť problém, keď nechcem tovar reklamovať?
Ozvite sa nám na e-mail info@grizly.sk alebo zavolajte na tel. 725 473 077, všetko zhodnotíme a vymyslíme riešenie. Alebo sa priamo obráťte na sekciu Vrátenie tovaru a reklamácie.

Môžem reklamovať neskoré doručenie objednávky?
Reklamovať neskoré doručenie bohužiaľ nemožno. Aktuálnu dobu dodania uvádzame pri každom produkte. Stav objednávky zistíte na našej zákazníckej linke na tel. 725 473 077 alebo na e-maile info@grizly.sk. V prípade potreby vám balík expedujeme prednostne.

Ako môžem odovzdať podnet na zlepšenie služby?
Za každú spätnú väzbu sme veľmi radi, či už sa jedná o pozitívnu alebo negatívnu reakciu. Na vašom názore nám totiž záleží. Podnety môžete zasielať na e-mail info@grizly.sk. Alebo môžete zadať podnet priamo v rámci Zákazníckej spätnej väzby .

Ako stornovať objednávku?
Kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 alebo na e-maile info@grizly.sk a my vám objednávku stornujeme, prípadne spolu s vami vytvoríme novú po telefóne.

Kde uplatním zľavový kód?
Zľavový kód sa zadáva v košíku pod výpisom produktov v políčku Mám zľavový kód . V prípade, že vám kód nešiel zadať, je možné ho napísať do poznámky pri objednávke. Následne ho do objednávky vložíme sami. Je však nutné, aby objednávka nebola uhradená.
Pokiaľ sa vám nedarí zľavový kód do objednávky zadať, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 alebo na e-maile info@grizly.sk. Radi vám so všetkým pomôžeme.

Ide platiť stravenkami?
Áno, ale je nutné byť prihlásená/ý vo svojom užívateľskom účte. Možno platiť iba e-stravenkovou kartou. Nie je možné platiť papierovou stravenkou. Benefity si zo svojej e-stravenkovej karty nabijete priamo vo svojom účte v sekcii Benefity .

Ako dlho mi vydržia benefity na účte?
Benefity vám na účte zostanú celých 180 dní od nabitia.

Ako uplatním benefity pri nákupe?
Benefity uplatníte počas objednávky priamo v nákupnom košíku. Stačí začiarknuť políčko Uplatniť benefity z e-stravenky . Na e-shope za benefity nakúpite čokoľvek okrem alkoholu. Využiť môžete ľubovoľný počet benefitov v akejkoľvek hodnote objednávky. Po dokončení objednávky vám na e-mail pošleme potvrdenie o uplatnení a rovnako tak uvidíte históriu benefitov vo svojom profile.

Kde získam benefity z e-straveniek?
E-stravenky s rôznou hodnotou ponúkajú niektoré firmy svojim zamestnancom ako benefit. Pokiaľ patríte medzi nich, práve na našom e-shope máte príležitosť ich uplatniť.

Kde môžem uplatniť darčekový poukaz/kupón?
Darčekový poukaz sa zadáva v košíku pod výpisom produktov v políčku Mám zľavový kód . V prípade, že vám kód nešiel zadať, je možné ho napísať do poznámky pri objednávke. Následne ho do objednávky vložíme sami. Je však nutné, aby objednávka nebola uhradená.
Pokiaľ sa vám nedarí zľavový kód do objednávky zadať, kontaktujte našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077 alebo na e-maile info@grizly.sk. Radi vám so všetkým pomôžeme.

Ako zmeniť doručovaciu adresu po odoslaní objednávky?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je kontaktovať našu zákaznícku linku na tel. 725 473 077, kde s vami adresu upravíme. Môžete nám tiež napísať na e-mail info@grizly.sk. Objednávka však nesmie byť už odovzdaná dopravcovi. Vtedy situáciu vyriešite podľa sledovacieho čísla balíčka priamo v aplikácii konkrétneho dopravcu.

Koľko stojí doprava balíčkov u dopravcov?
Všetky informácie o doprave a platbe nájdete v sekcii Doprava a platba.

Ako môžem zistiť, kedy naskladníte môj obľúbený produkt?
Ozvite sa nám na e-mail info@grizly.sk, informáciu vám radi oznámime. Tiež si môžete pri produkte zadať strážneho psa, až bude opäť skladom, dáme vám vedieť e-mailom.

Chcem pracovať vo vašej spoločnosti. Kam sa môžem obrátiť?
Máte záujem o prácu? Všetky voľné miesta nájdete v sekcii Kariéra .

Načítanie produktov
© 2014–2022 GRIZLY.cz - všetky práva vyhradené | Zásady cookies
Vytvorilo

Som tu nový/á

S PREMIUM získate:

Ikonka visačky

Výhodnejšie ceny

U vybraných TOP produktov

Ikonka náklaďáku

Doprava zadarmo

Už od 39 €

Ikonka dárku

VIP výhody

Garancia 100% spokojnosti

Chcem sa stáť Premium
Oslovenie

Vaše osobní údaje zpracováváme s cílem přizpůsobit naše poskytované služby Vašim individuálním potřebám. Využíváme primárně elektronické marketingové kanály, kde data analyzujeme a vyhodnocujeme relevantní výsledky. Údaje předáváme k analýze i třetím stranám ( např.: IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Jedná se o marketingové a analytické agentury. Osobní údaje můžeme zpracovávat po dobu 36 měsíců od jejich udělení. Souhlas je dobrovolný a máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, stejně tak i kontrolu těchto údajů naší společností.

z Kliknutím na "Vytvoriť účet" súhlasíte s Obchodnými podmienkami a se Spracovaním osobných údajov.
Chránené službou reCaptcha od Google | Ochrana súkromia | Zmluvné podmienky